Politica de returnare
Produsele pot fi returnate completand modelul
de formular Sesizari si Reclamatii, dupa care cererea dumneavoastra va fi
procesata.
Produsele achizitionate pot fi returnate daca:
Produsele au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel specificat in comanda, puteti solicita
inlocuirea produsului livrat gresit cu cel corect. Toate costurile de retur si
livrare a produsului corect vor fi suportate de Intax Trading.
Produsele nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie
Daca produsul achizitionat este identificat ca nefunctional in termen de 24 de
ore de la data receptiei ( a intrarii in posesia lui), puteti solicita in acest
termen inlocuirea sa cu un produs functional. Toate costurile de retur si
livrare a produsului functional vor fi suportate de Intax Trading.
Produsele cu specificatii tehnice care nu corespund cu cele prezentate pe
intax.ro
Daca produsul achizitionat nu corespunde cu specificatiile tehnice prezentate
pe site-ul intax.ro, puteti solicita returnarea si inlocuirea produsului cu cel
corect sau puteti solicita rambursarea integrala a contravalorii sale. In cazul
in care optati pentru inlocuirea produsului necorespunzator cu un altul de
valoare mai mare, diferenta o veti achita curierului in momentul primirii
produsului corect; in cazul in care optati pentru inlocuirea produsului
necorespunzator cu un altul de valoare mai mica, diferenta o veti primi odata
cu receptia produsului corect. Toate costurile de retur si livrare a
produsului corect vor fi suportate de Intax Trading in situatia in care
produsul achizitionat nu a corespuns cu specificatiile tehnice prezentate pe
intax.ro
Renuntarea la cumparare
Cumparatorul are
dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa
renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea
niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel,
potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un
Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care
Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care
Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi
livrate separate
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
In cazul persoanelor juridice (acestea neavand calitate de consumator conform O.U.G. 34/2014), prevederile ordonantei mentionate anterior in ceea ce priveste retururile nu se aplica , de aceea ne rezervam dreptul de a nu le accepta.
Pentru a va exercita
dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia
dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand optional modelul
de formular de sesizari si reclamatii.
Daca va retrageti, vom rambursa contravaloarea produsului/ a produselor
returnate, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati
ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard
oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de
14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la
decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua
aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita
pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul
expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor
percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa BRAGADIRU, STR.
RAHOVEI, NR. 52, ILFOV, , fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in
decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat
retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte
de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care
rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii,
calitatilor si functionarii produselor.
- Va
trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor, 50 RON TVA inclus,
cu exceptia aparatelor de aer conditionat portabile, a caror taxe de returnare
este de 70 RON TVA inclus si a aparatelor de aer conditionat fixe ( split,
caseta, coloanal, duct) a caror taxa de returnare este de 100 RON inclusiv TVA.
Conditiile specifice pe
care trebuie sa le indeplineasca produsele care fac obiectul retragerii din
contact:
- Produsele
pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters
eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina
nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul
inițial.
-
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție
în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele
cu care a fost livrat produsul.
-
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și
însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
-
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le
returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul
celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
-
- Nu se acceptă produsele asupra cărora
au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură
sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice /
electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
-
- In cazul in care produsele au fost
desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul
sa fie acceptat.
-
- Cheltuielile de
returnare vor fi suportate de Consumator
- In cazurile in care
produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de
uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de
garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a
opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea
prejudiciilor aduse, care sa acopere taxa pentru readucerea in stadiul initial
a produsului (daca este posibil) dupa cum urmeaza:
Taxe aplicabile in cazul retururilor de produse:
- Ambalaj deteriorat – intre 10% – 35%
- Ambalaj
lipsa- 35%
- Accesorii
lipsa – intre 10%-35%
- Produs
deteriorat (zgariat, lovit, spart) - intre 10%-50%
- Se
refuza returul pentru produsele receptionate care au suferit interventii
neautorizate sau au ajuns intr-un grad de deteriorare de peste 50%.