Retur si renuntare la cumparare

Politica de returnare

Produsele pot fi returnate completand modelul de formular Sesizari si Reclamatii, dupa care cererea dumneavoastra va fi procesata.

Produsele achizitionate pot fi returnate daca:

Produsele au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel specificat in comanda, puteti solicita inlocuirea produsului livrat gresit cu cel corect. Toate costurile de retur si livrare a produsului corect vor fi suportate de Intax Trading.

Produsele nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie
Daca produsul achizitionat este identificat ca nefunctional in termen de 24 de ore de la data receptiei ( a intrarii in posesia lui), puteti solicita in acest termen inlocuirea sa cu un produs functional. Toate costurile de retur si livrare a produsului functional vor fi suportate de Intax Trading.

Produsele cu specificatii tehnice care nu corespund cu cele prezentate pe intax.ro
Daca produsul achizitionat nu corespunde cu specificatiile tehnice prezentate pe site-ul intax.ro, puteti solicita returnarea si inlocuirea produsului cu cel corect sau puteti solicita rambursarea integrala a contravalorii sale. In cazul in care optati pentru inlocuirea produsului necorespunzator cu un altul de valoare mai mare, diferenta o veti achita curierului in momentul primirii produsului corect; in cazul in care optati pentru inlocuirea produsului necorespunzator cu un altul de valoare mai mica, diferenta o veti primi odata cu receptia produsului corect.  Toate costurile de retur si livrare a produsului corect vor fi suportate de Intax Trading in situatia in care produsul achizitionat nu a corespuns cu specificatiile tehnice prezentate pe intax.ro

Renuntarea la cumparare

 

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

 

–    ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate

 

–    ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese


In cazul persoanelor juridice (acestea neavand calitate de consumator conform O.U.G. 34/2014), prevederile ordonantei mentionate anterior in ceea ce priveste retururile nu se aplica , de aceea ne rezervam dreptul de a nu le accepta.


Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand optional modelul de formular de sesizari si reclamatii.

Daca va retrageti, vom rambursa contravaloarea produsului/ a produselor returnate, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.


Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa BRAGADIRU, STR. RAHOVEI, NR. 52, ILFOV, , fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.


Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.


-      Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor, 50 RON TVA inclus, cu exceptia aparatelor de aer conditionat portabile, a caror taxe de returnare este de 70 RON TVA inclus si a aparatelor de aer conditionat fixe ( split, caseta, coloanal, duct) a caror taxa de returnare este de 100 RON inclusiv TVA.



Conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsele care fac obiectul retragerii din contact:


-
    Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

 

-      - Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 

-      - Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 

-      - Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

 

-      - Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

-      - In cazul in care produsele au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

 

-      - Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Consumator


- In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, care sa acopere taxa pentru readucerea in stadiul initial a produsului (daca este posibil) dupa cum urmeaza:


Taxe aplicabile in cazul retururilor de produse:


  •      Ambalaj deteriorat –  intre 10% – 35%
  •      Ambalaj lipsa- 35%
  •      Accesorii lipsa – intre 10%-35%
  •      Produs deteriorat (zgariat, lovit, spart) - intre 10%-50%

-     Se refuza returul pentru produsele receptionate care au suferit interventii neautorizate sau au ajuns intr-un grad de deteriorare de peste 50%.

 





Marcile noastre

Cere informatii