Termeni si conditii

Termeni si conditii

1 DEFINIȚII ȘI TERMENI

Intax este denumirea comercială a societății INTAX TRADING SRL, persoana juridica romana, avand sediul social în str. Ion Creangă, nr. 14B, Otopeni, Ilfov , J23/3687/2021, CUI RO 14571848.


Cumparator - persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica, sau orice entitate juridica care isi face un Cont în Site și efectuează o Comanda

Vanzator - Intax


Client– persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obține acces la Conținut prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Intax (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Intax și acesta și care necesita crearea si utilizarea unui cont.

Utilizator - orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont - Secțiunea din Site formată dintr-o adresa de email si o parola care permit Cumparatorului transmiterea Comenzii si care conține informații despre Client/Cumparator și istoricul cumparatorului in site. Utilizatorul este responsabil și se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.

Site - magazin online, gazduit la adresa web intax.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda - este un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului prin intermediul Site-ului intenția sa de a achizitiona Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii - orice produs sau serviciu, listat pe Site,  inclusiv produsele și serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului Încheiat.


Contract -  reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

- toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

- conținutul oricărui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

- orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

- informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;

- informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

Tranzactie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Intax, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata în lei, plătită de către Vanzator către societatea autorizata cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.

Specificatii – toate specificatiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

“PRP” (sau denumit “RRP”, după caz)  este un preț recomandat de revanzare al Bunului transmis direct de către producător, cat și, după caz, prin intermediul distribuitorului, furnizorului, Vanzatorului, Prețul de Vanzare fiind stabilit în mod independent de către Vanzator, în funcție de propria sa politică comercială. Scopul unic al aceste informații este de a sprijini Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul in decizia de cumparare a Bunului. Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul înțelege ca marcarea mai puțin evidenta a acestei informații nu este de natura de producă confuzie și ca, in luarea deciziei de cumparare a Bunului, Cumparatorul/Clientul/Utilizatorul trebuie sa aibă în vedere strict Prețul de Vanzare comunicat de către Vanzator și solicitat de acesta din urma Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului pentru Bunul comercializat

Pret Taiat” reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scăzut preț practicat de către Vanzator cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de preț asupra Bunului. În condițiile legii, Prețul Tăiat poate fi menținut și în condițiile unei reduceri succesive, treptate. Prețul Tăiat este valabil în limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.

Pret de Vanzare” reprezinta contravaloarea Bunului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzător acestora în pagina de produs din Site, respectiv în eticheta de prezentare pentru produsele expuse în Showroom-uri. Vanzatorul poate afișa distinct, într-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferenței dintre Prețul de Vanzare și PRP și/sau diferența valorică ori procentuala dintre Prețul de Vânzare și Prețul Tăiat. Prețul de Vanzare este valabil în limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.


2 DOCUMENTE CONTRACTUALE


2.1 Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe www.intax.ro , Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

2.2 Notificarea primită de Cumparator pe email sau telefonic, după efectuarea Comenzii are rol de informare asupra confirmării primirii Comenzii si nu reprezinta acceptarea acesteia. 

2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din comanda. Dacă modifica cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din comanda, va anunta Cumparatorul telefonic sau prin email-ul pus la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitata

2.4 Contractul se considera încheiat între Vanzator si Cumparator în momentul primirii de către Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice sau telefonic a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5 Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vanzator pe Site, vor sta la baza Contractului, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achizitionate.


3  POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1 Accesul în vederea efectuarii unei Comenzii îi este permis oricărui Utilizator/Cumparator.

Pentru motive justificate Intax își rezerva dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumparatorului în vederea efectuarii unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Intax. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Intax prin modalitățile de contact specificate pe Site, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmentionate.

3.2 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin sport online (Live Chat)  sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4 Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.

3.5 În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afisat pe Site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Utilizatorul/Cumparatorul doreste detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta se va putea informa adaugand în coș produsul sau serviciul.

3.6 În cazul plăților online Vanzatorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumparatorul.

3.7 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.8 După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumparator în Cont. În acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site și se implica activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.


4 DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

4.1 Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Intax, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

4.2 Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terte parti, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decat cel original intenționat de Intax, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Intax asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Intax.

4.3 Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.

4.4 Niciun Conținut transmis către Client, Utilizator sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Intax si/sau al angajatului/prepusului Intax care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta exista, fata de respectivul conținut.

4.5 Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care-l însoțește, în cazul în care acesta exista.

5 COMANDA

5.1 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumparaturi, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumparaturi, în lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

5.2 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării Comenzii.

5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, în orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

5.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de către Cumparator, prin notificarea telefonică sau prin email, fără nicio obligație ulterioară a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

5.4.1 neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, în cazul plății online;

5.4.2 invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de Intax, în cazul plății online;

5.4.3 lipsa disponibilității în stoc pentru Bunul/Serviciul comandat

5.4.4 datele furnizate de către Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

5.5 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

5.6 În cazul în care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea urma procedura care se regaseste la adresa https://www.intax.ro/articole/returul-produselor.

5.7 În cazul în care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
5.7.1 pentru Comenzile achitate cu card bancar, prin restituire în contul indicat de Client

5.7.2 pentru Comenzile achitate prin metodele de plată “Plătește în 6 rate”, banii vor fi restituiti in contul cardului cu care s-a efectuat plata.

5.8 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit sa recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).

5.9 Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz,sau pentru a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom expedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumparator.

6  Diminuarea valorii Bunurilor returnate

6.1 Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumparatorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.

In cazul în care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, filtre, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare,  recomandăm Cumparatorului atunci cand își exercita dreptul de retragere din contract să-l returneze în ambalajul original deteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Resigilat. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau că diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultată din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vanzatorul va reține o sumă de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului în proportie de 5%-50% din valoarea inițială a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată către Cumparatorului la recepționarea Bunurilor returnate.

6.2 În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumparator, nu poate fi livrat de către Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumparatorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

6.3 Disponibilitatea unui Bun va fi afișate în Site după cum urmează:

  • “în stoc”– avem mai mult de 2 bucăți în stoc

  • “stoc limitat”– avem mai puțin de 2 bucăți în stoc

  • “în stoc furnizor”– Bunul nu este disponibil în stocul Intax. Dacă inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are în dreptul lui “în stoc furnizor”, unul dintre consultantii nostri de vânzări te va contacta în cel mai scurt timp ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

  • “precomanda”– Bunul nu este disponibil în stocul Intax și nici în stocul furnizorului. Dar, dacă inregistrezi o comanda pentru un Bun care are în dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.

  • “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil în stocul Intax

  • “indisponibil”– momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se găsește în stocul furnizorului.

7 SERVICII CARE NU BENEFICIAZĂ DE DREPTUL DE RETRAGERE

7.1 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.1 contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;

7.1.2 furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3 furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

7.1.4 furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5 furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.6 furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.7 contractele în cazul cărora Cumparatorul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare.


8  FACTURARE – PLATA 

8.1 Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.intax.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

8.2 Prețul, modalitatea de plată și termenul de plata sunt specificate în fiecare Comanda. Vanzatorul va emite către Cumparator o factura pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

8.3 Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferentă Comenzii ce contine Bunuri și/sau Servicii vandute de Intax.

8.4 Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului îi revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

8.5 Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va deține o evidenta a facturilor emise de Intax putandu-le salva și arhiva la randul sau în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.

8.6 Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primească facturile în format electronic prin adaugarea acestora de către Intax în Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul sau.

8.7 În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore în Cont, te rugăm sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@intax.ro.

8.8 Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Intax și nici nu vor fi stocate de către de Intax, ci de către procesatorul de plăți integrat în Site, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Intax furnizează serviciul în domeniul înregistrării și stocării datelor cardului de plata a utilizatorului prin intermediul entitatii autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card, Euplatesc (www.euplatesc.ro)

9 LIVRAREA BUNURILOR

9.1 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

9.2 Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

10 GARANȚII

10.1 Toate Bunurile comercializate de către Intax, cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

10.2 Pentru Bunurile din Comanda care beneficieaza de garantie în baza certificatelor de garanție emise de către S.C. INTAX TRADING S.R.L., INTAX TRADING SRL va transmite Cumparatorului aceste certificate de garanție în format fizic

10.3 Pentru o corecta comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului îi revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

În cazul în care nu ați intrat în posesia Certificatului de Garanție, va rugam sa ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: office@intax.ro.

10.4 În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către Intax, iar garanția poate sa acopere o perioada diferită fata de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificata in certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.

11 TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

11.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumparatorului in locația indicată în Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala în cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

12 RĂSPUNDERE

12.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

12.2 Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul își asumă răspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, si, în masura permisa de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său.

12.3 Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicata în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizarii continutului și/sau la data plasării Comenzii.

12.4 Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afișării în Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic conținutul acestui Document.

13 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.1 Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

14 FOLOSIREA COOKIE-URILOR

14.1. Vezi Politica de Cookie, care face parte din prezentul Document.

15 FORTA MAJORA

15.1 Nici una din parti nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forta majora. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

15.2  Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

16 LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA. SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII. SOLUȚIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

16.1. Prezentul document este supus legii romane. În cazul unor eventuale litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumparatori se va încerca intai rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilității Vanzatorului de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extrajudiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, uzitand de toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.

16.2. Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumparatorii au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin formularul de contact disponibil in cadrul Site-ului: https://www.intax.ro/articole/contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

În cazul în care Cumparatorii: 

  • nu primesc un răspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator; sau

  • primesc un răspuns peste acest termen de la Vanzator; sau

  • sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Vanzator; 

pot apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL) prezentate mai jos și ulterior instanțelor de judecată competente conform art. 19.7 din prezentul document.

16.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea Bun și/sau a unui Serviciu. Astfel, sesizările și reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative de soluționare poate fi realizată atât online conform pct. 19.5 de mai jos, cât și prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform art. 19.4. de mai jos.

16.4. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamația Cumparatorului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor la următoarele date de contact: adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru și mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa linkul afișat în site în secțiunea ANPC – SAL.

16.5. Avand in vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, Utilizatorul/Cumparatorul are posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independența, impartiala, transparenta, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat link-ul existent în secțiunea: Soluționarea Online a litigiilor.

16.6. SAL si SOL nu reprezinta doua mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizări/reclamații. Cumparatorul intelege ca soluționarea alternativa a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzista ca un singur mecanism, reprezentand unul și același instrument existand dintre acestea o identitate de scop, obiect și finalitate. Cumparatorul intelege ca distincția dintre SAL și respectiv SOL este reprezentată de modalitatea de accesare / formatul inițial al respectivei sesizări/reclamații, astfel incat în cazul SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, în scris (pe e-mail, pe cale poștală) pe care în cazul SOL, consumatorul optează pentru utilizarea completarii unui formular existent pe o platformă digitală, exclusiv online.

16.7 În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizarilor/reclamatiilor/litigiilor nu va fi posibila, ori nu se va ajunge la un consens mutual, acestea vor fi solutionate de catre instanțele judecatoresti romane competente din Municipiul București.

17 INFORMAȚII PRIVIND DEEE
Deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) pot contine substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice și electronice, clienții vor avea în vedere următoarele:


- clienții au obligația de a nu elimina deseurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta selectiv aceste DEEE;

- colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispoziția producătorilor de către Autoritățile administrației publice locale care au obligația potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodăriile particulare și de a pune la dispoziția producătorilor spațiile necesare pentru înființarea punctelor de colectare a DEEE;

- clienții pot preda DEEE în mod gratuit la punctele de colectare specificate în momentul achizitiei unui produs nou din aceeași categorie

Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii în formă de X.

Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si că ele fac obiectul unei colectari selective.


18 DECLINAREA RESPONSABILITĂȚII

Continutul Intax.ro a fost alcatuit cu cea mai mare atenție pentru introducerea corecta a datelor și respectarea acuratetii informatiilor. Pot apărea însă diverse erori.

De aceea, Furnizorul nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare, în ceea ce privește prețuri, caracteristici, imagini etc.

În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, Furnizorul își aloca dreptul de a anula comanda și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

Valoarea maximă a obligațiilor Furnizorului, fata de orice client, în cazul nelivrarii sau livrării necorespunzătoare, este egala cu valoarea produselor încasată de Furnizor de la clientul respectiv. Furnizorul nu poate fi făcut răspunzător pentru cheltuielile conexe (transport, comisioane bancare, etc.) sau alte prejudicii cauzate clientului datorită nelivrarii sau livrarii necorespunzătoare a produsului.

Marcile noastre

Cere informatii