Garantia produselor cu certificate Intax Trading

 Centrul de Service Intax.ro asigurara numai garantiile produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie Intax Trading fie Standard fie inscriptionat cu marca Garantie Premium. Procedura de reparatie in Centrul de Service Intax.ro este urmatoarea:

Receptia produselor in Centrul de Service
Daca produsele reclamate ca defecte indiferent ca beneficiaza de garantie standard sau premium vor fi expediate catre Centrul de service Intax Trading srl, trebuie sa fie insotite obligatoriu de:

- Certificatul de garantie in original
- Copia facturii fiscale
- Numarul de inregistrare NC primit la completarea “Formularului Garantie Standard-Premium”

Pentru mai multe detalii privind serviciul “Garantie Premium”, click aici.

Garantia Standard presupune aceleasi servicii ca si Garantia Premium cu mentiunea ca toate costurile de preluare si returnare a produsului reclamat ca fiind defect vor cadea in responsabilitatea clientului. Cu alte cuvinte noi vom solicita curierului preluarea si returnarea produsului la si de la adresa indicata de catre dumneavoastra, nefiind necesar decat sa achitati curierului contravaloarea transportului atat la predarea cat si la primirea produsului. In cazul in care nu doriti sa trimiteti produsul prin curier rapid, va invitam sa il predati direct in centrul nostru de service din Bragadiru, str. rahovei, nr.52, Ilfov.

Daca produsul reclamat defect va fi adus de catre dumneavoastra la Centrul de Service, veti avea nevoie de urmatoarele documente:

- Certificatul de garantie in original
- Copia facturii fiscale
- Formular “Garantie Standard-Premium” – se completeaza la momentul intrarii produsului in service.

Diagnosticarea produselor
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la intrarea produsului reclamat defect in Centrul de Service. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie, Centrul de Service va comunica beneficiarului diagnosticul,  reparatiile necesare si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Reparatia produselor
Reparatia produselor poate consta in inlocuirea pieselor defecte, inlocuirea integrala a produsului sau returnarea contravalorii produsului in absenta unei alte solutii.

Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.

Returnarea produselor reparate catre beneficiar
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, beneficiarul poate intra in posesia lui, fie solicitand expedierea prin curier rapid, fie ridicandu-l direct din Centrul de Service.

Marcile noastre

Cere informatii