Serviciul Garantie Premium

Serviciul GARANTIE PREMIUM consta in preluarea GRATUITA a produselor reclamate ca fiind defecte , remedierea defectiunilor si returnarea lor GRATUITA catre beneficiar.

Acest serviciu este valabil numai pentru produsele pentru care s-a emis un Certificat de garantie Intax Trading.

Procedura este urmatoarea:
1. Completati formularul Sesizari si reclamatii alegand optiunea "Service".

NUMAI DUPA PRIMIREA PE E-MAIL A "CONFIRMARII PROCESARII SESIZARII" , adresa la care expediati produsul este:

Destinatar: INTAX TRADING SRL
Adresa de livrare; Bragadiru, str. Rahovei, nr.52, Ilfov
Telefon: 0728032323

2. Cererea va fi procesata, iar in termen de 36 de ore, un curier va ajunge la dumneavoastra si va prelua produsul reclamat ca fiind defect urmand sa fie receptionat in service in termen de maxim 48 ore.  Atentie! Pentru a beneficia de acest serviciu, este necesar sa atasati coletului Copia facturii fiscale, Certificatul de garantie in original.

Adresa de expediare: Bragadiru, str. Rahovei, nr.52, Jud. Ilfov

3. Dupa reparare, vi se va returna produsul prin curier.

Serviciul GARANTIE PREMIUM nu asigura:
1. Produsele iesite din garantie;
2. Produsele pentru care nu s-au respectat specificatiile descrise in certificatul de garantie
3. Produsele care au fost transmise prin alte firme de curierat decat cele agreate de Intax Trading
4. Produsele pentru care problemele reclamate nu se manifesta

Pentru situatiile specificate de la punctul 1 pana la 4, la returnarea produsului, clientului i se vor percepe ramburs sumele aferente  turului si returului produselor.

Intax Trading srl nu poate fi facuta raspunzatoare pentru produsele deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.  Ambalarea corespunzatoare presupune ambalajul original al produsului.


Marcile noastre

Cere informatii